3D virtuálna prehliadka ako výhoda pre realitných agentov a predajcov
V nedávnom prieskume realitných agentov až 80% z nich uviedlo, že ich klienti by radšej trávili menej času prerábaním svojho domu. Takmer toľko až 77% tvrdí, že po ukončení inscenovania a fotografovania zaznamenajú dôležitú vlastnosť domu, ktorú počas obhliadky nepostrehli. Prostredníctvom 3D virtuálnej prehliadky môžu realitní agenti a predajcovia vytvoriť stále otvorený dom, ktorý je dokonale predstavený nepretržite na 100% v čase. To môže pomôcť zvýšiť záujem o nehnuteľnosť a lepšie kvalifikovať potenciálnych zákazníkov, ktorí prichádzajú do domov na prehliadky.
Moderné realitné kancelárie získavajú týmto spôsobom až o 403% viac potenciálnych zákazníkov.
Tu je realita. Veľké obrázky vysokej kvality sú základnou požiadavkou každého balíka marketingu nehnuteľností. Dynamické, 3D vizuálne prehliadky však môžu byť obrovským diferenciátorom, ktorý môže odlíšiť agenta od konkurencie. Realitná kancelária Reaproperty je len jednou z mála realitných kancelárií, ktoré túto službu tvoria. Okrem toho sa preukázalo, že 3D virtuálne prehliadky generujú viac potenciálnych zákazníkov a kvalifikovanejších potenciálnych zákazníkov, ktorí majú o nehnuteľnosť skutočne veľký záujem. Potenciálni kupujúci sú oveľa vhodnejší, pretože už domov skutočne navštívili cez virtuálnu 3D prehliadku. Agenti sa môžu teda viac sústrediť na skutočných záujemcov so záujmom o ďalšie podrobné informácie.
Čísla hovoria o mimoriadnom úspechu 3D virtuálnych prehliadok
Virtuálne prehliadky získajú kliknutí o 40% viac ako inzeráty bez virtuálnych prehliadok.
Virtuálne prehliadkay získajú až o 95% viac volaní do realitnej kancelárie.
Realitné kancelárie obdržia až o 65% viac e-mailových otázok v porovnaní s tými inzerátmi, ktoré neobsahujú 3D virtuálnu prehliadku.
Virtuálne prehliadky generujú až o 49% viac skutočných kvalifikovanejších potenciálnych kupcov konkrétnej nehnuteľnosti.
Dom s 3D virtuálnou prehliadkov sa predá v priemere až 10 krát rýchlejšie ako bez.
Dôvodom týchto úspechov je to, že 3D virtuálne prehliadky zapájajú kupujúcich spôsobom, ktorým slová a fotografie nemôžu. Poskytujú „lokalizačnú inteligenciu“ a vizuálny zmysel pre vlastnosť, ktorá zvyšuje emocionálne zapojenie. A na rozdiel od otvoreného domu alebo návštevy domu, pri 3D virtuálnej prehliadke domu môže mať prehliadka akúkoľvek dĺžku času a to nech sa nachádza záujemca kdekoľvek na svete. Tak získa kupujúci dosť času na to, aby sa ponoril do akéhokoľvek detailu v dome, vďaka ktorému sa v predávanom dome už bude cítiť ako vo svojom budúcom domove.
Pre agentov realitných kancelárií a predajcov nehnuteľností je faktor 3D virtuálnej prehliadky na vysoko konkurenčnom trhu veľkou výhodou. Je to spôsob, ako rýchlo, efektívne a lacno ukázať viac detailov domu vo formáte, ktorý je moderný, príjemný a nezabudnuteľný.
Ako veľmi sú užitočné virtuálne prehliadky?
Virtuálne 3D prehliadky prospievajú všetkým typom podnikov, ktoré potrebujú rozvíjať znalosti svojej spoločnosti, budovať dôveru, zlepšovať svoje výsledky online a dosahovať svoje ciele v offline sfére. Virtuálna prehliadka zvyšuje online rezervácie hotelov a reštaurácií a pomáha v rýchlom a efektívnom predaji nehnuteľnostiam.